Календар

Август 2014
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Прогнози

  • 20 1

Facebook

17081 Манчестър Юнайтед / ФК Манчестър Юнайтед

Пълно име
ФК Манчестър Юнайтед
Прозвище
Червените дяволи
Основан
1878
покажи повече
покажи повече

Класиране

# Отбор Срещи Победи Равни Загуби Г1 – Г2 ГР Точки
1
Арсенал 0 0 0 0 0 – 0 0 0
2
Астън Вила 0 0 0 0 0 – 0 0 0
3
Бърнли 0 0 0 0 0 – 0 0 0
4
Евертън 0 0 0 0 0 – 0 0 0
5
КПР 0 0 0 0 0 – 0 0 0
6
Кристъл Палас 0 0 0 0 0 – 0 0 0
7
Лестър Сити 0 0 0 0 0 – 0 0 0
8
Ливърпул 0 0 0 0 0 – 0 0 0
9
Манчестър Сити 0 0 0 0 0 – 0 0 0
10
Манчестър Юнайтед 0 0 0 0 0 – 0 0 0
11
Нюкасъл Юнайтед 0 0 0 0 0 – 0 0 0
12
Саутхямптън 0 0 0 0 0 – 0 0 0
13
Стоук Сити 0 0 0 0 0 – 0 0 0
14
Суонзи Сити 0 0 0 0 0 – 0 0 0
15
Съндърланд 0 0 0 0 0 – 0 0 0
16
Тотнъм 0 0 0 0 0 – 0 0 0
17
УБА 0 0 0 0 0 – 0 0 0
18
Уест Хям Юнайтед 0 0 0 0 0 – 0 0 0
19
Хъл Сити 0 0 0 0 0 – 0 0 0
20
Челси 0 0 0 0 0 – 0 0 0
  • Аватар на billy_944
    billy_944 499 1 август 2014 [01:09] #250

    До коментар [#176] от Yaya_Toure:

    Абе дечко само коментарите като ти гледам ми става ясно..Дай някъде чат да те питам 3-4 неща за Сити да видиш колко знаеш за отборчето си..Аз си гледам отбора,погледни го и ти кой е първи по почти всеки показател в Англия и бие по ВСИЧКИ твоят "гранд"..Айде стига си спамил тука и си гледай арабите

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   31 юли 2014 [23:43] #249

    До коментар [#246] от Red_1878:

    Нито утре нито никога ще дойде.Пак казвам ще си остане в Ювентус.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   31 юли 2014 [23:25] #248

    До коментар [#246] от Red_1878:

    Чул те господ!

  • Аватар на razbiva4a12
    razbiva4a12   31 юли 2014 [23:21] #247

    Манчестър Юнайтед бе замесен в бартерна сделка от медиите на Острова. Daily Express визира, че се подготвя размяна на звезди между Наполи и червените дяволи. Според изданието сделката е инициирана от италианския гранд.

    Тимът от Неапол предлага правата на крилото Дрес Мертенс, а в замяна иска да получи халфа Маруан Фелайни. Луис ван Гаал не смята да разчита на Фелайни, който е любимец на бившия мениджър на Юнайтед Мойс и е възможно холандецът да приеме офертата на Наполи.

    Мертенс е на 27 години и качествата му позволяват да бъде използван на няколко позиции, което би се харесало на Ван Гаал.

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   31 юли 2014 [23:17] #246

    Пише че утре видал ще пътува за манчестър !

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   31 юли 2014 [23:03] #245

    До коментар [#240] от redfen111:

    Утре ще се разбере дали ще вземем Видал ако не замине с Юве за предсезонната подготовка колкото до Фелайни той не показа нищо миналият сезон по добре да го продадеме заедно с Клев Йънг и Нани трябва да се вземе 1 защитник също и 1 крило май Кавани ще си остане в Псж дано се пробваме за Ди Мария.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 31 юли 2014 [22:59] #244

    Мениджърът на Манчестър Юнайтед Луис ван Гаал е заявил пред ръководството на клуба за своята заинтересованост от полузащитника на Рома Кевин Стротман, съобщава Goal.com. В момента холандският футболист продължава възстановяването си след травмата, но Ван Гаал е готов да се откаже от привличането на нов футболист в средата на терена, за да може през зимата да привлече Строотман.

    62-годишният специалист добре се познава със Стротман от съвместната работа в националния отбор на Холандия и е убеден, че Кевин има качествата да подсили тима.

    По-рано се съобщаваше, че Юнайтед планира да привлече Артуро Видал от Ювентус.

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   31 юли 2014 [22:47] #243

    До коментар [#242] от redfen111:

    Ливъра нямат абсолютно никакъв шанс да вземат Видал а и БР взима млади играчи.Ако напуска ще го вземете вие.

  • Аватар на redfen111
    redfen111 676 31 юли 2014 [21:49] #242

    не мисля че трябва да продаваме Фелайни ако не вземем Видал

  • Аватар на redfen111
    redfen111 676 31 юли 2014 [21:42] #241

    Президентът на Наполи Аурелио де Лаурентис потвърди интереса на клуба към полузащитника на Манчестър Юнайтед Маруан Фелайни. Както е известно от публикации в британската преса, белгийският национал не влиза в сметките на новия мениджър на "червените дяволи" Луис ван Гаал.

    "Фелайни е едно от имената, с които свързваме укрепването на нашата полузащита. Но не е само той", заяви Де Лаурентис.

  • Аватар на redfen111
    redfen111 676 31 юли 2014 [21:41] #240

    Любопитна новина долетя от Острова. Според таблоида Metro, Ливърпул се надява да привлече полузащитника на Ювентус Артуро Видал. Клубът има намерение да предложи на италианците около 42 милиона паунда. На "Анфйлд" се надяват, че имат преимущество пред Манчестър Юнайтед, заради участието си в тазгодишното издание на Шампионска лига.

    По-рано се съобщаваше, че чилиецът е желан от Реал Мадрид, но след трансфера на Хамес Родригес, испанците изчерпаха трансферния си бюджет и без продажбата на някои от наличните си футболисти едва ли ще предприемат каквито и да е опити за покупката на Видал.

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   31 юли 2014 [17:19] #239

    До коментар [#237] от Salient:

    Може да го е чел в дейлитата ама ако не се лъжа го мернах в Метро.

  • Аватар на Big_Di
    Big_Di 227 31 юли 2014 [17:11] #238

    До коментар [#229] от Yaya_Toure:

    Май май Юнайтед са ти комплекс а ,пазбирам те и не ти се сърдя не е лесно да ви ..таковаме всяка година 20 >3 и 3>0

  • Аватар на Salient
    Salient 790 31 юли 2014 [17:10] #237

    До коментар [#233] от di_stef:

    Като постваш такива новини поне пиши и източника на информацията... Да имаме някаква идея колко е достоверно.

  • Аватар на RVP_Reus_9
    RVP_Reus_9 1693 31 юли 2014 [16:57] #236

    До коментар [#228] от emotioN_GGMU:

    2 август, 23:06 часа.

  • Аватар на djzt
    djzt 748 31 юли 2014 [16:51] #235

    До коментар [#228] от emotioN_GGMU:

    2-ри август.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   31 юли 2014 [16:25] #234

    До коментар [#229] от Yaya_Toure:

    ''остата'' много си грамотен нещо.

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 31 юли 2014 [16:25] #233

    Arturo Vidal passes medical tests with Manchester United ahead of transfer

    Arturo Vidal’s summer transfer to Manchester United has edged a step closer after he reportedly passed medical tests with the club.

    United have been chasing Vidal for most of the summer and despite Juventus insisting he will stay, reports yesterday suggested he was determined to move to Old Trafford.

    But while it’s thought that the two clubs are yet to agree a fee, Vidal has now apparently passed a series of medical checks with United ahead of the switch.

    The 27-year-old suffered with knee and ankle problems in the past and it’s thought that the Red Devils were keen to check up on those injuries ahead of a giant deal.

    El Mercurio said the checks took place in Chile, but it is not clear whether Juventus gave their permission for the medical.

    Vidal has already been promised £200,000-a-week at United and final figures with Juve are set to be the only thing left to agree.

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 31 юли 2014 [16:21] #232

    Manchester United direct preliminary medical checks on Arturo Vidal

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   31 юли 2014 [16:15] #231

    Пичове четох че агентът на Видал го обедил да премине при нас не знам долколко е вярно но доста се спекулаира около него мисля си че ще си остане в Юве но ще видим какво ще стане днес или утре ако не замине с тях може да го вземем но ако замине значи ще остане все пак се надявам да го вземем.

  • Аватар на Vaskovas
    Vaskovas 130 31 юли 2014 [16:03] #230

    До коментар [#229] от Yaya_Toure:

    а на теб пръста ти е в д....о постояно ай не се прави

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   31 юли 2014 [15:18] #229

    До коментар [#226] от redfen111:

    Резултатите от тази среща са ясни Видал остава Юнайтед с пръст в остата.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 31 юли 2014 [15:08] #228

    Кога е мача с Реал?

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   31 юли 2014 [15:08] #227

    До коментар [#226] от redfen111:

    Дано резулатите за в ваша полза макар че не ми се вярва да дойде май ще си остане в Юве.Успех!

  • Аватар на redfen111
    redfen111 676 31 юли 2014 [15:01] #226

    Полузащитникът на Ювентус Артуро Видал премина медицински прегледи по молба на Манчестър Юнайтед. Според информацията, "червените дяволи" са искали да се убедят в това, че проблемите на Видал с коляното и глезена са назад.

    Играчът е бил забелязан да посещава една от клиниките в Чили, където е останал няколко часа. Засега не е ясно, дали Ювентус е дал разрешение за провеждане на това медицинско изследване.

    Снощи трябваше да се състои среща между представителите на Видал и ръководството на "бианконерите", на която клубните ръководители трябваше да бъдат уведомени за това, че Видал желае да напусне клуба. Засега остават неизвестни резултатите от тази среща

  • Аватар на ivo_221996
    ivo_221996   31 юли 2014 [12:59] #225

    Манчестър Юнайтед е на път да привлекче футболист, който наставникът на Барселона Луис Енрике иска на “всяка цена”.

    Както е известно, в последните дни испанските медии писаха, че треньорът на каталунците е голям фен на крилото на Фиорентина Хуан Куадрадо. 26-годишният колумбиец е оценен на 50 милиона евро.

    Днес “Daily Mail” твърди, че преговорите между каталунците и виола са в застой и сега на ход е Манчестър Юнайтед. Офертата на червените дяволи ще е 40 милиона паунда.

    Напомняме ви, че наскоро “Mundo Deportivo” писа, че английският колос е стартирал наддаването за Куадрадо с предложение от 38 милиона евро. Изглежда тази оферта е била отхвърлена и следва нова червена офанзива.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   31 юли 2014 [12:47] #224

    До коментар [#223] от Red_1878:

    Не се надявайте на Видал и аз много искам да дойде но това няма да стане за съжаление.

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   31 юли 2014 [12:22] #223

    До коментар [#222] от ivo_221996:

    Става ли да не публикуваш статии които са публикувани вече . Видал до утре по обяд трябва да знаем дали ще подпише с нас или не защото тогава е лагера на юве . Предполагам че още днес ще се знае но по късно .

  • Аватар на ivo_221996
    ivo_221996   31 юли 2014 [12:12] #222

    Манчестър Юнайтед ще си има нова “седмица”. Номерът, който е носен от най-големите легенди на клуба, е запазен за световна суперзвезда, която се очаква да подпише с клуба в първите дни на месец август.

    “CaughtOffside” твърди, че ръководството на Юнайтед е получило зелена светлина от Ювентус за Артуро Видал. Оферта на стойност 60 милиона евро е била приета от Старата госпожа.

    Агентът на Видал се е договорил с червените дяволи за договор с продължителност 4 години и заплата от 200 хиляди паунда седмично.

    Мениджърът Луис Ван Гаал е запазил за чилийския национал фланелката с номер 7.

  • Аватар на vasil.tsvetkov.77
    vasil.tsvetkov.77   31 юли 2014 [11:45] #221

    До коментар [#216] от Yaya_Toure:

    Ей недъгаво копеленце , като не си от Юнайтед нямаш нормалното право да коментираш бе лайно малко

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   31 юли 2014 [11:36] #220

    Пичове четох че ако не сме се класирали за ШЛ губи ме 30% от сделката с Адидас за това Ед да си размърда задника и да вземе 2 3 играча май Кавани ще си отане в Псж за това нашите да не спят а да вземат Ди Мария 1 добър защитник и може би 1 халф надявам се и Ван Гаал да се насочи към Блинд.

  • Аватар на RVP_Reus_9
    RVP_Reus_9 1693 31 юли 2014 [09:45] #219

    Днес пък сънувах, че сме купили Ройс, Видал и сме на финалната права за Лавеци.

  • Аватар на darkway
    darkway 714 30 юли 2014 [23:12] #218

    Van Gaal: "We are doing well but we are looking for defenders. Defenders have gone and we have to replace them. But I like Blackett and Keane.

    Diego Simeone could be ready to make a move for Manchester United forward Javier Hernandez.
    The Atletico Madrid boss has already brough in Antoine Griezmann and Mario Mandzukic this summer but could bolster his attack further after praising Chicarito.
    "He's a vertical player, he's great in one-on-one situations and he's someone who could be useful to any team," he told a press conference in Mexico.
    "We are speaking to the sporting directors about the type of player we want and then it's up to them to bring the player in.
    "With Javier Hernandez and lots of other great players, anything is possible. We can't close any door until the transfer window shuts."

  • Аватар на Vaskovas
    Vaskovas 130 30 юли 2014 [22:52] #217

    До коментар [#216] от Yaya_Toure:

    Що бе кво ?! И майчето ти обича с 6-7 да си играе баткааа :Д

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   30 юли 2014 [22:49] #216

    До коментар [#214] от TheGame_93:

    Ди Мария ще иде в ПСЖ няма да дойде при вас да не е тъп да се бори за 6 7 място.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   30 юли 2014 [22:43] #215

    станала"

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   30 юли 2014 [22:43] #214

    До коментар [#212] от RVP_Reus_9:

    Едва ли най много да е стана някаква грешка според мен е малък шанса Ди Мария да дойде при нас мисля че ПСЖ ще го земат а пише че ще продадат Лавеци за да вземат Ди Мария.

  • Аватар на Viktor_11
    Viktor_11   30 юли 2014 [22:36] #213

    sigurna ne sa go napisali v saita

  • Аватар на RVP_Reus_9
    RVP_Reus_9 1693 30 юли 2014 [22:31] #212

    До коментар [#211] от luis_nani17:

    Все още да, но може трансфера да го пазят в тайна, а пък Уики да са я издали.

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   30 юли 2014 [21:50] #211

    До коментар [#210] от ROBIN_55_h:

    Тва нищо..ама абослютно нищо не означава!

  • Аватар на ROBIN_55_h
    ROBIN_55_h 1176 30 юли 2014 [21:19] #210

    Хора защо в уикипедия като напишеш анхел ди мария на английски език излиза че е играч на ман ю
    Ох дано е вярно!!!!!

  • Аватар на shiko.musov
    shiko.musov   30 юли 2014 [20:02] #209

    Медиите на Острова вече гръмнаха, че колосът Манчестър Юнайтед почти на 100%-та ще парафира със звездата на Ювентус Артуро Видал, сега обаче излиза нова информация за евентуална голяма сделка на червените дяволи. AS твърди, че Манчестър ще подпише договор с Единсон Кавани. Това ще се случи, ако ПСЖ финализира сделката с Реал за Ди Мария.

    Мениджърът на Юнайтед Луис ван Гаал държи да има Кавани в състава си, защото Единсон може да бъде използван на няколко позиции в атаката на гранда, а Ван Гаал залага на поливалентни играчи.

    AS пише, че самият уругвайски национал предпочита да парафира с Манчестър, отколкото да остане в ПСЖ, където през следващия сезон се очаква атакуващата мощ да бъде изградена около Златан Ибрахимович

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   30 юли 2014 [18:46] #208

    До коментар [#202] от Red_1878:

    “CaughtOffside” хахаха егати и сайта кой знае колко е достоверен не разбрахте ли Видал остава в Юве.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   30 юли 2014 [18:34] #207

    До коментар [#201] от Red_1878:

    Не ми харесва това че няма да взима много играчи трябват ни поне 1 2 защитника може би налагаме Кийн и да дадеме Кагава за Хумелс но той няма дойде Йънг и Нани искам да се махнат и да се вземе 1 крило много искам Ройс или Ди Мария но това е в сферата на мечтите Клевърли и той трябва да се махне и да се вземе 1 халф колкото до Видал колкото и много да искам да го вземем тази тема е приключена той ще си остане в Юве тва са си спекулаций колкото до Кавани по добре Чичарито да остане.

  • Аватар на Vaskovas
    Vaskovas 130 30 юли 2014 [18:13] #206

    До коментар [#205] от di_stef:

    къде го видя това ?

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 30 юли 2014 [18:10] #205

    Manchester United may have already completed preliminary medical checks on Arturo Vidal and that details over a deal to sign him from Juventus are close to being finalised

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 729 30 юли 2014 [17:45] #204

    До коментар [#195] от emotioN_GGMU:

    Чичарито иска да се тръгне и ако наистина го продадете оставате с 3ма нападатели само : Рууни,който е на приливи и отливи,РВП,който също е непостоянен и има навика да получава контузии и ...Уелбек,няма нужда от коментар Определено имате нужда от играч като Кавани примерно,но Рууни ще се разсърди ако е на скамейката,а Перси просто трябва да е титуляр...Сложно става,но Чичарито не е като Уелбек,няма да стои резерва и този сезон,очаквам да си тръгне.

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 30 юли 2014 [17:34] #203

    Edinson Cavani to begin Manchester United talks this weekend

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   30 юли 2014 [17:19] #202

    Манчестър Юнайтед ще си има нова “седмица”. Номерът, който е носен от най-големите легенди на клуба, е запазен за световна суперзвезда, която се очаква да подпише с клуба в първите дни на месец август.

    “CaughtOffside” твърди, че ръководството на Юнайтед е получило зелена светлина от Ювентус за Артуро Видал. Оферта на стойност 60 милиона евро е била приета от Старата госпожа.

    Агентът на Видал се е договорил с червените дяволи за договор с продължителност 4 години и заплата от 200 хиляди паунда седмично.

    Мениджърът Луис Ван Гаал е запазил за чилийския национал фланелката с номер 7.

    Както е известно, в миналото този номер е бил на гърбовете на футболисти като Джордж Бест, Дейвид Бекъм и Кристиано Роналдо.
    Господи дано е вярно една радостна новина от много време!!!!

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   30 юли 2014 [16:58] #201

    Ван Гал е казал че ще се подсилим само в защита и това е супер но имаме проблеми и на други постове като поне 1 халф и 1 крило а като гледам няма да вземем никой дано това с ди мария е вярно но не ми се вярва .Жалко възлагах големи надежди за класни трансфери . Нямам думи и ако може ван гал да ми каже кой ще вземе като изпусна 4 защитника - Миранда може би да се пенсионира догодина . За хумелс ми се струва мираж освен ако не дадем по 20 милиона и кагава . Може всички които си мислят че ще има още трансфери да се смирят че ще вземем най-много един защитник и това е . Вижте цялото изказване на ван гал но в българските сайтове е само част от него и ясно е казал че няма да се купуват нови играчи и че е много доволен от състава с който разполага.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 30 юли 2014 [16:41] #200

    До коментар [#199] от TheGame_93:

    Играха много добре с много красиви атаки с по 1-2 докосвания. Де Хея с 1 много добро спасяване!

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   30 юли 2014 [16:35] #199

    Някой може ли да ми каже как играха нашите снощи мерси предварително. И нему обръщайте внимание на този колкото до Ди Мария дано да го вземем но малко вероятно.

  • Аватар на darkway
    darkway 714 30 юли 2014 [16:15] #198

    До коментар [#196] от Yaya_Toure:

    Ходи си коментирай в темата на твоят отбор тук работа нямаш. Твоят клуб има да се постарае още много за да ни стигне на каквото и да е ниво нито по титли , нито по популярност , по фенове да не говорим, в Европа да не говорим че сте гола вода само по разходи на трансфери сте най силни хахахаахха! GGMU!

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 30 юли 2014 [16:10] #197

    До коментар [#196] от Yaya_Toure:

    Изчезни е фродо.. нещо от УЕФА ви спряха нефта май?

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   30 юли 2014 [16:06] #196

    До коментар [#193] от rooney_fen_256:

    Не ми плащат просто казвам как стоят нещата и че никой не иска да играе при вас миналато лято останахте само с дървото Фелайни а това ще останете с прехвалените Шоу и Ерера.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 30 юли 2014 [15:45] #195

    Не мисля, че ни е нужен нападател...

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 30 юли 2014 [15:44] #194

    Нападателят на Пари Сен Жермен Единсон Кавани най-вероятно ще напусне клуба. Тези дни парижани публикуваха снимка с новите екипи за домакинските мачове на отбора през новия сезон. На нея се намираше и Кавани, но по-късно, при презентацията на екипите за гостуванията на ПСЖ, вместо Кавани, на снимката бе поставен полузащитника Йоан Кабай.

    Както е известно, основен претендент за Кавани се смята, че е Манчестър Юнайтед, а Пари Сен Жермен трябва да продаде някой от своите футболисти, за да получи възможност да купи нов и да спази правилата за финансовия феърплей.

  • Аватар на rooney_fen_256
    rooney_fen_256 2560 30 юли 2014 [15:41] #193

    До коментар [#192] от Yaya_Toure:

    Плащат ли ти да се правиш на шут или просто толкова ти е акъла?

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   30 юли 2014 [15:26] #192

    Никой не иска при вас Гарай Кроос Хумелс Де Врай препочете Лацио Видал не иска Ди Мария пак няма да дойде ще си останете с прехвалените Ерера и Шоу и с МанГаал може от 7 да сте 6 топ 4 сме ние Челси Лузарите и Ар6нал.

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   30 юли 2014 [15:09] #191

    До коментар [#185] от di_stef:

    Ди Мария не е толкова тъп че да дойде при вас ако напусне РМ ще иде в Псж.

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   30 юли 2014 [15:03] #190

    Ван Гал днес се изказа доста странно ! След като го прочетох доста се притесних защото той един вид казва че през първите 3 месеца да не очакваме резултати . Дано всичко потръгне въпреки че с този състав и особенно в защита не ми се вярва .

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 30 юли 2014 [14:57] #189

    До коментар [#188] от di_stef:

    Докато не видя официално,че е подписал не вярвам.Появи се и друга информация,че ПСЖ ще обявят трансфера на Ди Мария другата седмица

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 30 юли 2014 [14:54] #188

    Full name Ángel Fabián di María Hernández
    Date of birth 14 February 1988 (age 26)
    Place of birth Rosario, Argentina
    Height 1.80 m (5 ft 11 in)[1]
    Playing position Winger / Attacking midfielder
    Club information
    Current team
    Manchester United
    Number 22

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 30 юли 2014 [14:52] #187

    До коментар [#184] от Red_1878:

    en.wikipedia.org/wiki/%C3%81ngel_di_Mar%C3%ADa

  • Аватар на Salient
    Salient 790 30 юли 2014 [14:52] #186

    До коментар [#182] от valdes021:

    С шейха или без него няма голяма разлика в Европа.Точно фен на шитнята да ми говори за Европа е жалко... Имат един прословут ОСМИНАФИНАЛ в ШЛ за 100 и кусур години..

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 30 юли 2014 [14:51] #185
  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   30 юли 2014 [14:50] #184

    Ей момчета излезе информация че ди мариа е подписал с нас и че утре или другиден лети за манчестър да подпише ! Видях го в един сайт в приятел го беше отворил а сега не мога да се сетя какъв беше . Дано да е вярно !

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 30 юли 2014 [14:47] #183
  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 30 юли 2014 [14:44] #182

    До коментар [#180] от Yaya_Toure:

    Гледай си твоят отбор,че ако не беше шейха на се знаеше в коя дивизия в Англия,щяхте да бъдете.

  • Аватар на viki666
    viki666 147 30 юли 2014 [14:12] #181

    До коментар [#180] от Yaya_Toure:

    благодаря че ми каза

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   30 юли 2014 [14:10] #180

    До коментар [#179] от viki666:

    Тотнъм да манафите не те и до там немогат да стигнат.

  • Аватар на viki666
    viki666 147 30 юли 2014 [14:03] #179

    ман юнайтед и тотнъм ще играят ли в европа

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   30 юли 2014 [13:38] #178

    До коментар [#176] от Yaya_Toure:

    Абе колко титли имате ? Така като гледам витрините са ви празни или пълни с пари!

  • Аватар на Viktor_11
    Viktor_11   30 юли 2014 [13:37] #177

    sin bokluk

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   30 юли 2014 [13:25] #176

    До коментар [#175] от billy_944:

    Първо фен съм на Сити още преди Арабите те ми бяха тогава симпатичен отбор и после им станах фен а след това дойдоха арабите но на теб ли се обяснявам айде гледай си там отбора дали ще се класира за Лига Европа или пак 7

  • Аватар на billy_944
    billy_944 499 30 юли 2014 [13:19] #175

    До коментар [#174] от Yaya_Toure:

    Даже няма нужда да ти се отговаря смислено..Аман от псевдо фенчета като тебе айде ходи си чети книжките за лятото,защото от футбол НЕ разбираш..От 2 години фен на Сити,незнае Туре къде е играл преди това ама важното е да кажеш нещо..Завивай...

  • Аватар на Yaya_Toure
    Yaya_Toure   30 юли 2014 [13:14] #174

    До коментар [#172] от Papinhoo:

    Ще ги върне друг път най много от 7 на 6 място абе дяволчета какво стана бе нали щяхте да хвърляте 200-300 млн. за трансфери неограничен бюджет щяли сте да зимате който си поиска МанГаал накрая останахте само с прехвалените Шоу и Ерера никой добър играч няма да дойде при вас а като няма да играете в ШЛ в близките 5 6 години тази година пак ще ви клецаме здраво а и не само ние няма го Съра вече нищо не става от вас молете тази година поне за Лига Европа да се класирате.

  • Аватар на Old_Trafford_11
    Old_Trafford_11   30 юли 2014 [12:51] #173
  • Аватар на Papinhoo
    Papinhoo   30 юли 2014 [12:45] #172

    До коментар от stefan1200:

    www.youtube.com/watchv=PQ8WMkGQ0xc И това не е по назад.

    Иначе всякаш гледам Холандия на СВ. Те играеха с 2-3 паса на късо и изведнъж теглят напред и става интересно. С Ван Галл имате бъдеще. Но е гадно ще не се задържа много в отборите, а и не е и много млад, но ще ви върне

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   30 юли 2014 [11:21] #171

    Някой би ли ми казал как се предствихме защото не успях да гледам мача ? Как се представи отбора и играчите някой впечатли ли ? Заха какво направи ?

  • Аватар на vidaaa
    vidaaa   30 юли 2014 [10:52] #170

    много добро изпълнение на дузпите един въпрос сега първи ли сме ?

  • Аватар на darkway
    darkway 714 30 юли 2014 [10:28] #169

    За да вземем Матс Хумелс трябва да им дадем поне 25 млн + Кагава , тогава може и да се съгласят след като другата година могат да го пуснат само за 25 млн според медиите и контракта му. И все пак тези от Дортмунд са си малко инати както стана с Левандовски можеха да им го дадат от миналият сезон и да вземат пари за него а сега премина като свободен трансфер

  • Аватар на ol_smoking_hand
    ol_smoking_hand   30 юли 2014 [03:09] #168

    37" !!!

  • Аватар на Salient
    Salient 790 30 юли 2014 [02:25] #167

    Кофти е да гледаш Вида срещу Юнайтед...

  • Аватар на HankMoody
    HankMoody 156 30 юли 2014 [01:54] #166

    Видич срещу Юнайтед ! Интересно.. мача може да го гледате тук:

    www.stream2u.me/watch/402...Milan.html

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 30 юли 2014 [01:23] #165

    Състава за мача с Интер Lindegaard; Smalling, Jones, Evans; Valencia, Fletcher, Herrera, Young; Mata; Rooney, Welbeck.

    Резервите De Gea, Zaha, Kagawa, Nani, Cleverley, Blackett, Smalling, M.Keane, Hernandez, Lingard. There is no Amos, Johnstone, Will Keane or Shaw.

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   30 юли 2014 [00:12] #164

    До коментар [#163] от RVP_20:

    Това за Видал е старо излезе сутринта но Алегри каза че остава за това не се надявай също и Хумелс ще со остане в Борусия.

  • Аватар на RVP_20
    RVP_20 994 29 юли 2014 [23:53] #163

    Ван Гаал е на ход: Юнайтед дава милиони и звезда за топ играч

    Юнайтед има нова оферта, за да постигне трансферна цел на мениджъра Луис ван Гаал. Медиите в Англия визират, че червените дяволи ще предложат Кагава и ще доплатят на Борусия Дортмунд, за да привлекат в състава си Матс Хумелс.

    25-годишният защитник е основна мишена за Ван Гаал. Юнайтед иска да върне на Дортмунд Кагава, който направи бляскава кариера, именно с жълто-черния екип, а по посока Германия ще бъде изплатена и сериозна сума.

    Остава да видим дали Борусия ще приеме новото предложение – милиони и японската звезда Кагава за железния централен бранител Хумелс?

  • Аватар на RVP_20
    RVP_20 994 29 юли 2014 [23:52] #162

    Видал е казал "да" на Манчестър Юнайтед

    Английският гранд Манчестър Юнайтед е направил сериозни постъпки за подпис с чилийската звезда Артуро Видал. Според медиите в родината на халфа, той вече е дал положителен отговор на офертата на "червените дяволи".

    Той се е разбрал с шефовете на английския клуб да получава седмична заплата от 120 хил. паунда седмично. Договорът му ще бъде за следващите четири години. Но има и една пречка.

    А тя не е за пренебрегване. Все още няма разбирателство между Манчестър Юнайтед и досегашния клуб на Видал Ювентус. От "старата госпожа" обявиха, че няма да се разделят за малко пари със звездата си.

    Очаква се Юнайтед да плати 55 млн. евро за чилиеца. Агентът на футболиста Фернандо Феличевич е притиснал ръководството на "бианконерите" да приеме тази оферта, пише още изданието "Ел Меркурио".

    Очаква се развитие около евентуална сделка между двата клуба да има още до края на седмицата.

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   29 юли 2014 [22:24] #161

    До коментар [#160] от TheGame_93:

    Аз ви казах ако не вземете поне 3 играчи топ 4 ще е мираж как гледам в защита пак яко ще ви дупят с Смолинг Еванс и Джоунс.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   29 юли 2014 [22:16] #160

    До коментар [#157] от darkway:

    Няма значение кога го е казал Видал няма да дойде за съжаление.Arsenal966 и според мен Вермален може да иде в Барса за съжаление ние спим още взехме 2 играча и си помислиха ръководството че сме готови за новият сезон изпуснахме 3 защитника добри и евтини Хумелс остава в Борусия Мангала в Сити и никой не остана както гледам май ще си останем с Шоу и Ерера тоя сезон пак с същата защита и дървари и пак казвам не се ли вземат 3 играча до 1 септември не очаквайте от Ван Гаал големи чудеса с тия дърводелци най много от 7 на 5 място по догодина може и да влезем в топ 4 стига да се вземат добри играчи Ди Мария пък ще иде в Псж ще махат Лавеци и какво остана ние пак ще сме с пръст в остата миналата година останахме с Фелайни тази с новите двама Ливърпул взеха още преди Август играчите и сега се обиграват Арсенал също Челси и те просто нямам думи с това ръковство сме за никъде и Ван Гаал и той вместо да бие шута на Йънг Нани Уелбек Фелайни Клевърли и да вземе нови играчи не той ще им дава време миналият сезон се видяха какво могат.

  • Аватар на Salient
    Salient 790 29 юли 2014 [21:41] #159

    До коментар [#156] от Arsenal966:

    Ерера под 36 млн. нямаше как да го вземем. От 1 юли клаузата му щеше да бъде над 40 млн. и клубът щеше да се откаже. От Билбао много добре знаеха, че сме на зор да купуваме халфове, които ни трябват на момента, докато те можеха да си позволят да го задържат при всяка друга оферта различна от клаузата. И в крайна сметка, въпреки че на Ерера му оставаше една една година договор, Юнайтед трябваше да активира клаузата от €36 млн.

    На Шоу, като на всеки друг талант от Острова, му сложиха нереална цена и от всички клубове само Юнайтед беше готов да я плати. Но купуването на ляв бек беше спешно, защото Бютнер беше продаден, а Евра е вече на възраст (ако не бяхме взели Шоу, предполагам, че Евра щеше да остане). Според мен Шоу има потенциал да бъде един от най-добрите на позицията си в Англия, но ще трябва да поработи солидно за да го развие този потенциал. Не съм сигурен колко ще успее да се впише в това 3-5-2 или 3-4-1-2, но Ван Гаал знае най-добре как да го наложи.

    Иначе ни трябва и десен бек или халф-бек. Рафаел изигра 1 мач и вече се счупи. Абсурд е да изкара сезона безпроблемно. Поне един централен бек също трябва задължително да бъде взет. Блакет и Майкъл Кийн играха стабилно срещу Рома, не не знам доколко Ван Гаал ще разчита на тях. Хумелс остава в Дортумунд, Де Врай премина в Лацио, така че те със сигурност отпадат като опции. Ситуацията около Видал взе да писва вече. Надявам се скоро всичко около него да се изясни. Общо взето това са ни спешните зони. Без крило може и да минем след като Ван Гаал ще налага 3-5-2. В тази схема халф-бековете са най-ключовите позиции. Най-притеснителното е, че не виждам място за Янузай в тази схема. Ще е огромна грешка да бъде пропилян такъв талант.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 29 юли 2014 [21:19] #158

    Тази нощ 02:00 Манчестър Юнайтед - Интер.Очаква се Видич да играе за Интер.

  • Аватар на darkway
    darkway 714 29 юли 2014 [20:12] #157

    Относно изказването на Алегри появило се днес бих допълнил че този разговор с Видал се е водил преди ние да отправим официалната си оферта и по точно когато Алегри започна работа. Не си правете погрешни изводи с това изказване парите които сме предложили са много добра сума договора на Видал също ще е с минимум 3 кратно по голяма заплата от тази която взима в Торино отделно и мениджъра му 100% и той ще наклони везните да го убеждава да премине при нас всеки запознат в детайлно с футбола знае колко прибира един мениджър от трансфер в подобни измерения като 60 млн отделно и от по добрият контракт на футболиста с отбора. Иначе както казаха друг фен единственото глупаво нещо в момента е че сме се съсредоточили само в/у този трансфер и не работим по другите.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 729 29 юли 2014 [19:49] #156

    До коментар [#155] от Red_1878:

    Клоп каза,че това лято Ройс и Хумелс НЯМА да бъдат продадени.Нани не вярвам да го вземем,а за Вермаелен опцията да отиде в Барселона е далееееч по-добра от тази да отиде в Ман Ю,причини колкото искаш.Шоу ви трябваше,това не го отричам,но момчето е на 18-19 години,направи 1 добър сезон във ВЛ и дадохте 30 милиона за него и в момента прибира повече пари от Лам... Шоу ако не е струвал 30 милиона да не говорим за Ерера и неговите 36 млн. евро.И 2мата са добри,но прекалено дадохте за тях,а всъщност дори не са се доказали.Ерера може да е на 24,но пък е играл в Испания,не във Англия,което също е много важно.Както и да е ...трансферите вече са станали.

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   29 юли 2014 [19:20] #155

    Мисля че не си прав ! Шоу трябваше да се купи задължително защото имахме спешна нужда от бек а доколкото ерера определено си заслужава парите и е много добра инвестиция ! В момента има неограничен бюджет поне и аз така си мисля и както виждап единствената пречка на видал е че самия той не иска дори и пари сме му предложили и той пак отказал е и според мен е защото не сме в шампионска лига а и той си е на 27 и иска да играе в най-престижния турнир . А доколкото ди мария цялата работа е там че в момента целия клуб се занимава само с видал това е проблема -работят само по един трансфер който няма да се осъществи (дано да греша ) . Но все пак предпочитам гуарин пред ернандес защото ернандес така или иначе няма да го изполваме . Трябва кагава да се изполвза за размяна на хумелс + още 15 милиона и нани за вермален . Според мен това ще е много добра идея защото клоп иска кагава а и тези 15 там до 20 милиона ще се осладят на шефовете. За вермален 100 % венгер ще е съгласен той сам каза че иска нани . Но всичко това си го говорим ние и никой няма да ни чуе . Ако се провалим на трансферния пазар 100% феновете ще искат сметка от клуба убеден съм !

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 729 29 юли 2014 [18:59] #154

    До коментар [#153] от Red_1878:

    Ако не се бяхте дали близо 60 милиона за Ерера и Шоу,сега можехте да се преборите с лекота за Куадрадо примерно,като предложите готови 40 милиона,докато Барса овъртат само.Другата ви опция е Ди Мария,но ПСЖ предлагат Лавеци на Атлетико Мадрид и на негово място искат да вземат Ди Мария...а и това е ПСЖ,тоест аржентинеца ще се къпе в пари ако отиде там.Размяна Чичарито-Гуарин е напълно възможна,но все си мисля,че ако ще се разделяте с нападател,това трябва да е Уелбек,но пък Чичарито е много по-амбициозен и нормално да не му се търка скамейката.

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   29 юли 2014 [18:07] #153

    До коментар [#151] от TheGame_93:

    Е като гледам си прав ако не се вземе един качествен халф и поне защитник и едно крило всичко приключва преди да е започнало. Алегри е потвърдил че видал остава преди малко го четох и мисля че трябва да се насочим към други играчи . Много ме е яд че 2 години това ръководство единственото което прави е да лъже каза ще има попълнения е къде са не виждам сезона започва след 16 дена а ние все още си се ДОКАЗВАМЕ - все едно не се доказаха миналата година . Помнете колкото и да е добър тренера ако не разполага с качествен състав няма как да се справи а в момента ние сме така . Ако не се получи с видал да дадът ернандес за гуарин и това е а за защита от сега ви казвам че няма да се купи никой. Най много един и то колкто да отбият номера .

  • Аватар на assault
    assault   29 юли 2014 [17:21] #152

    До коментар [#151] от TheGame_93:

    Вермален го искат и Барса до колкото знам и ако нашия реши да го продава ще е на Барса най-вероятно. С оглед на това,че няма да играе срещу нас в лигата Венгер ще го натири в посока Барса. Това че иска или Джоунс или Смоулинг в замяна за Вермален покзва че няма намерение да го дава туко така.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   29 юли 2014 [17:14] #151

    Алегри:Видал остава :X Видал няма да идва май трябва да се насочим към друг халф ама няма кой мак ще я караме с Ерера Шоу в защита изпуснахме 3 играча Де Врай Инди и Гарай хич не искам да почва новия сезон защото с тия дървари няма да стане работа не виждам кой ще вземем най много 1 Вермален и тва е не се надявайте на топ 4 с тоя състав най много 5 място ако Ван Гаал не вземе някой класен играч.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 29 юли 2014 [16:56] #150

    Борусия Дортмунд ще направи всичко възможно, за да върне в състава си Шинджи Кагава. Това твърди английският всекидневник „Independent”.

    Кагава игра в Борусия между 2010 и 2012 и именно там доби популярност. Преди 2 години той премина в Манчестър Юнайтед, но до момента така и не успява да се докаже в състава на „червените дяволи“.

    Той продължаваше да изразява амбиция да демонстрира, че дадените 16 милиона евро за него не са били грешка. Новият мениджър на Юнайтед Луис ван Гаал обаче явно няма намерение да разчита на японеца. Според изданието, холандецът е дал разрешението си за продажбата на Кагава и сега остава само двата клуба да се споразумеят.

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   29 юли 2014 [14:13] #149

    До коментар [#147] от TheGame_93:

    Нормално да даде съгласие все пак ще зима яко пачки.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 29 юли 2014 [14:05] #148

    Луис ван Гаал пое контрола над английския футболен гранд Манчестър Юнайтед буквално преди броени дни, но очевидно не се притеснява от факта, че вече е сравняван с клубната легенда Алекс Фъргюсън. Холандецът вече направи летящ старт в контролите, но според повечето медии в Англия отборът се нуждае от още нови играчи, въпреки гръмките трансфери до момента. "Трябваше да наследя Боби Робсън в Барселона, а той беше спечелил три купи в същата година. Бил съм в най-големите клубове в Холандия, Испания и Германия, така че не се притесних, когато дойде офертата от Манчестър Юнайтед. Просто казах едно "да". Уважавам изключително много Алекс, защото няма друг треньор или мениджър, който да е спечелил повече от него. Неговите постижения са фантастични и аз се гордея от факта, че ме сравняват с него", каза 62-годишният холандски специалист. "Не купувам футболисти на сляпо. Първо преглеждам наличните, след това анализирам схемата ни по постове и най-накрая търся подобрение. За момента не мога да ви кажа дали ще има повече нови играчи", добави той. Ван Гаал обаче нарече наследеното от Дейвид Мойс "един разбит отбор". "Когато успехите са налице, значи имаш много добър състав. Сега ще трябва да продължа, а съставът беше разбит. Когато погледнете отбора, виждате качество. Имаме Уейн Рууни, Робин ван Перси, Хавиер Ернандес, Дани Уелбек. Но също така Хуан Мата, Маруан Фелаини, както и Андер Ерера. Имаме твърде много футболисти, които могат да играят на една и съща позиция. Това не е баланс. По-трудно се постигат победи в такава ситуация, отколкото в една фантастична ситуация“, допълни Ван Гаал.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   29 юли 2014 [13:48] #147

    Чилийският полузащитник на Ювентус Артуро Видал е дал съгласието си да премине в Манчестър Юнайтед, съобщава El Mercurio.
    Според информацията ръководствата на Ювентус и Манчестър Юнайтед вече са договорили трансфера на 27-годишния футболист, като се очаква сделката да бъде на стойност около 47 милиона паунда.
    Видал ще подпише дългосрочен договор с Манчестър Юнайтед, като ще получава по 10,6 милиона паунда на година.

    Дано да е истина!

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 29 юли 2014 [10:56] #146

    Халфът на Манчестър Юнайтед Маруан Фелаини по всяка вероятност ще напусне "Олд Трафорд" до броени дни. "Червените дяволи" преговарят с Наполи за трансфер на белгийския национал.

    Желанието на клуба от Неапол е да вземе Фелаини под наем до края на сезона, но от Юнайтед са съгласни единствено на вариант с постоянен трансфер. За италианците обаче ще е непосилно да плащат седмичната заплата на халфа от 100 000 паунда и това усложнява преговорите. Шефовете на

    Манчестър Юнайтед се надяват да получат за белгиеца поне 15 млн. паунда. Това е почти двойно по-малко от парите, които бяха платени за него на Евертън преди години - 27,5 млн. паунда. Фелаини направи слаб сезон и не оправда очакванията, а след идването на Андер Ерера е повече от сигурно, че Луис ван Гаал няма да разчита на него. Несигурно е бъдещето в Юнайтед и на Шинджи Кагава. Ван Гаал обаче още не е решил окончателно дали да се раздели с японеца.

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   29 юли 2014 [10:46] #145

    След около 5 дена ще разберем дали ще има нови попълнения а до 1 ден ще разберем дали видал ще е в червено или ще си остане в затвора !!

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   29 юли 2014 [09:46] #144

    www.facebook.com/SSLazioO...=1&theater Жалкоо.. аз лично много го харесах на световното и много исках да дойде в Юнайтед

  • Аватар на darkway
    darkway 714 28 юли 2014 [23:25] #143

    По скоро, ако сумата наистина е 60 млн евро за Видал и със заплата от порядъка на 250 000 паунда седмично не виждам как ще откаже освен , ако не мисли че ще отиде до година в Барса или Реал.
    Казвам го с оглед на всички финансови параметри по сделката, аз не виждам особено голяма разлика в това че Торинци ще играят ШЛ те и без това до никъде не стигат в последните години и да играят

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 28 юли 2014 [23:07] #142

    Лацио потвърди трансфера на Стефан де Врай от Фейенорд. Двата клуба са постигнали споразумение относно сделката, като остава футболистът да премине медицински изследвания и да подпише своя договор.

    Де Врай ще премине медицински тестове във вторник сутринта.

    Холандският национал трябва да пристигне тази вечер на летище „Фиумичино“.

    Лацио ще плати около 9 милиона евро на Фейенорд за Де Врай.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   28 юли 2014 [23:07] #141

    До коментар [#138] от Red_1878:

    Нали преди бяха казали че ако някой иска Видал трябва да плати 60 млн. евро ето им ги парите направо и Нани да им даваме защото вече изпуснахме Кроос Строотман с тази контузия няма как да го вземе Видал е задължителен а дано Де Врай не иде в Лацио а може би Ван Гаал е замислил друго.

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   28 юли 2014 [23:00] #140

    До коментар [#138] от Red_1878:

    Може и да го вземете едва ли ще откажат точно 60млн. евра имат си и Маркиза също Погба а за тия пари спокойно могат да вземат 2 3 добри играча а ще му давате бая пари май 2 най-скъпоплатен след Руунито а и латиноамериканците трудно отказват пари.

  • Аватар на Old_Trafford_11
    Old_Trafford_11   28 юли 2014 [22:37] #139

    Не ми харесва това че постепенно се пълним с чужденци.Манчестър винаги си е бил типичен британски клуб с доста британски играчи,но напоследък нещата не вървят на добре.Не трябва да сме като някой от претендентите ни които имат по 1-2 в титулярния състав.Даже миналия или по-миналия сезон в ШЛ започнахме с 9 или 10 британски играчи.Дано традицията продължи и занапред,защото нашия клуб си има определени ценности!!!

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   28 юли 2014 [22:10] #138

    Де Врай утре лети за да сложи подпис и да мине медицински прегледи . А доколкото видал мисля че всичко с него приключи и трябва да се насочим към друг !

    “Имаме ясни идеи. Подновихме договора на Артуро преди няколко месеца, защото той е много ценен футболист за нас. Не искаме да го продаваме. Ще се разделим с него, ако той ни обясни, че има желание да напусне. Колкото до слуховете, това е нормално. Видал е футболист от световна класа и е логично, че медиите се интересуват от него”, заяви Марота, цитиран от “Sky Italia”.

    Ясно е казано самият видал каза че няма да играе за нас ! Дано нещо се случи и да го разубедим с заплата но не ми се вярва ! Дано все пак го вземем !!!

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   28 юли 2014 [21:55] #137

    Пичове в Италия пишат че Алегри бил съгласен за трансфера на Видал с 60 млн. шял да зима играчи и да играл в любимата си схема 4-2-3-1 а дано е истина и го вземем мисля си ако вземем Видал може и други играчи след това да искат пише също че от Реал не били съгласни да дадът под наем Ди Мария на Псж били склонни да го продадът на нас за 60 млн. колкото до Де Врай да се надяваме това да са медийни измислици и Ван Гаал да го вземе както и Вермаелен махаме Клевърли Фелайни(пише че Наполи го искат) Йънг Нани Андерсон е сигърен.

  • Аватар на darkway
    darkway 714 28 юли 2014 [20:04] #136

    До коментар [#135] от luis_nani17:

    То се вижда че има много ненужни да им търсят отбори поне на тях

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   28 юли 2014 [18:17] #135

    Пичове не очаквайте сега трансфери!!Трансферите ще са след турнето като ЛВГ прецени кои играчи ще са му нужни!

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   28 юли 2014 [18:12] #134

    Много жалко ако тези новини за Де Врай са верни....невероятен защитник е !

  • Аватар на UAAAAAAA
    UAAAAAAA 595 28 юли 2014 [17:33] #133

    Неочакван гранд ще подпише с трансферна цел на Луис ван Гаал и Манчестър Юнайтед. Медиите в Англия твърдяха, че червените дяволи ще привлекат младата звезда на Холандия Стефан де Врай, но сега Sky Sport Italia гърми, че Лацио и Фейенорд вече са постигнали съгласие и централният бранител ще премине в италианския гранд.

    Де Врай е договорил личните си условия с Лацио и в следващите часове ще пътува за Рим, за да подпише, допълва изданието. Така звездата на Фейенорд ще поеме към Калчото, а не към Висшата лига както се очакваше. Стефан направи отлично Световно първенство с лалетата и е сочен като голям талант на поста си.
    :X

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   28 юли 2014 [17:23] #132

    Как можем да изпуснем играч като Де Врай просто не го разбирам няма никакви пречка да премине при нас ! Защо това ръководство не са настояли повече за него без това сме трагедия в защита сега ако вземем видал ще ни остане да се подсилим с защитници и крила но като гледам не останаха защитници .Ще видим как ще се развие ситуацията след турнето най-вероятно преди него ако подписваме с някой ще е само с видал .

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   28 юли 2014 [16:20] #131

    Изпуснах ме още 1 защитник след Гарай Мартинс Инди сега и Де Врай ще иде в Лацио тъпото ни ръководсто спие още как гледам пак ще сме трагедия в защита и тая година не знам как ще я караме само Смолинг Джоунс и Еванс.

  • Аватар на darkway
    darkway 714 28 юли 2014 [13:24] #130

    Дано се вземе по бързо Видал наистина за да се раздвижиме с другите играчи.

  • Аватар на ROBIN_55_h
    ROBIN_55_h 1176 28 юли 2014 [12:47] #129

    Daily Star

    - Анхел Ди Мария иска да играе в Манчестър Юнайтед с трансфер за 45 млн. паунда

  • Аватар на Uigtfri
    Uigtfri   28 юли 2014 [12:34] #128

    Дано трансфера на Видал да се осъществи. По този начин от най-слабото ни звено в отбора, халфовата ни линия май ще се превърне в едно от най-силните (все пак ще имаме полузащитници като Видал и Ерера в тази зона). Естествено, няма как да забравим и нападателното дуо - Ван Перси и Рууни.

    Но положението в защитата е... така... по-притеснително, защото в състава имаме четирима бранители - Джоунс, Смолинг, Евънс и евентуално М.Кийн (ако предположим, че ще бъде резерва на първите трима). А и Фил, Крис и Джони не са стени така да се каже и се нуждаем от още един защитник (имам предвид що-годе класен), като Вермален, макар и той да е изгубил формата си след като в почти всеки двубой на Арсенал е резерва. Но засега той всъщност е единствения добър бранител достъпен на пазара (Хумелс не се продава, а Де Врай отива в Лацио) и трябва да се възползваме, за да не го вземат Барселона например.

  • Аватар на Red_1878
    Red_1878   28 юли 2014 [12:12] #127

    Във всички сайтове пише че ди мария е сигурен за ПСЖ , е то това в момента е невъзможно защо го пишат при положение че знаят че ПСЖ имат забрана и трябва да продадат играчи а това надали ще се случи. Относно трансфера на видал мисля че Юве няма да откажат подобна оферта и много се надявам да се присъедини към Ман.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   28 юли 2014 [11:54] #126

    Манчестър Юнайтед ще счупи рекорда си за най-скъп играч, ако бъде приета офертата за Артуро Видал от страна на Ювентус. Според вестник "Гадзета дело спорт", "червените дяволи" са пратили официално предложение за чилиеца, което на стойност 47.5 млн. паунда.

    Ако "старата госпожа" се навие на тези параметри за звездата си, това ще е с над 10 млн. паунда повече от досегашния рекорд на англичаните. През януари те платиха 37.1 млн. паунда на Челси за Хуан Мата.

    Трети в тази класация е българинът Димитър Бербатов, за когото бяха платени 30.75 млн. паунда на Тотнъм през септември 2008 г. Развитие по сделката се очаква в близките дни, тъй като чилиецът вече се завърна от почивката си.

    Той беше в удължена ваканция до днес заради Световното първенство. Халфът вече е в Торино , а самият той беше казал, че ще реши бъдещето си едва след края на почивните си дни в края на този месец.

    Вицепрезидентът на "червените дяволи" Ед Уудуърд се надява на бързо развитие по тази сделка, за да може да насочи усилията си към привличането на Анхел ди Мария от Реал Мадрид, което се очертава доста сложно.

    Стискайте палци дано го вземем.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   28 юли 2014 [11:14] #125

    До коментар [#124] от redfen111:

    Това са спекулаций Де Врай ще дойде при нас пичове четох че сме предожили за Видал 48млн. паунда което в евро е към 58-9 млн. съшо пише че ако Видал дойде ще е вторият най скъпоплатен играч след Рууний ще зима по 315к евро и 10 млн. на година ай дано го вземем.

  • Аватар на redfen111
    redfen111 676 28 юли 2014 [10:44] #124

    Защитникът на Фейнорд Стефан де Врий е близо до трансфер в Лацио, съобщава днешната холандска преса. По данни на източниците, в следващите два дни 22-годишният футболист на националния отбор на Холандия ще премине медицински прегледи и ще сключи с римския клуб договор за пет години.

    Отбелязва се, че стойността на трансфера ще бъде 8.5 милиона евро.

    В случай, че сделката стане факт, това ще е третият холандец в историята, който пристига в Лацио след Яп Стам и Арън Уинтър.

  • Аватар на RVP_Reus_9
    RVP_Reus_9 1693 28 юли 2014 [10:24] #123

    Вече се побърках с тези трансферни спекуации. Снощи сънувах, че си правя сефлфи с Ди Мария, а той беше по екип на Юнайтед. Чувал съм, че ако споделиш съня си до 12 часа, ще се сбъдне. Айде да видим!

  • Аватар на hoffi
    hoffi 641 28 юли 2014 [08:52] #122

    Трансфери до края на турнето не чакайте.. Ван Гаал си го каза, че му трябват 3-4 седмици да види с какво разполага та тогава ще привлича каквото му е нужно! Днес чета че Рафаел е напуснал лагера на отбора с контузия.. както винаги сезона още не е започнал а ние сме без двама основни - Карик и Рафаел. Голям карък !
    п.с. Честито на розовите

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 28 юли 2014 [01:04] #121

    Най-реален вариант за продължаване на кариерата за защитника на Асренал Томас Вермален остава Манчестър Юнайтед, твърди авторитетният сайт за футболни новини Goal.com. по данни на изданието, в Манчестър Юнайтед са уверени, че трансферът ще се състои, независимо от интереса към Вермален от страна на Барселона.

    Отбелязва се, че манчестърския клуб предстои да се договори за прехода с Арсенал.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 28 юли 2014 [01:03] #120

    Старши-треньорът на Рома Руди Гарсия заяви, че полузащитникът на националния отбор на Холандия Кевин Стротман няма да напусне клуба за по-малко от 100 милиона евро. Както е известно, 24-годишният футболист, който пропусна Световното първенство заради травма на коляното, е свързван с трансфер в Манчестър Юнайтед, след като по-рано Луис ван Гаал каза, че следи състоянието на играча.

    "Стротман в Манчестър Юнайтед? Какво мога да кажа? Ако ни предложат 100 милиона за Кевин, тогава може да помислим за продажба", заяви Гарсия.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 28 юли 2014 [00:42] #119

    До коментар [#116] от van4uman:

    То си ти личи, че си им фен.. Милан свърши през 2010..

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 28 юли 2014 [00:40] #118

    ЧРД! КАРИК! Изключителен център !

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 28 юли 2014 [00:11] #117

    С лошо*

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [23:29] #116

    Гледайте сити вижте колко добре играят ( него казвам лошо ) просто много ме впечатлиха 1 Доста сранно 27 минута 4 гола или милан са много слаби или сити наистина са невероятни !

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   27 юли 2014 [21:54] #115

    До коментар [#114] от djzt:

    Това е фотошоп а и Хумелс няма да напуска Борусия освен ако някой отбор не се бръкне за 35-40 млн. може и да се навият от Борусия.

  • Аватар на djzt
    djzt 748 27 юли 2014 [21:07] #114
  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [20:26] #113

    Ако вземем Ди Мария Видал Де Врай и Вермаелен можем спокойно да се борим за титлата следващия сезон дано не се надяваме напразно и най сетне това ръководство да не зарадва с добри трансфери.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [18:03] #112

    *към отърване

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [18:02] #111

    До коментар [#110] от RVP_Reus_9:

    Няма нищо важното е да го вземе Видал и да се насочим кър отърване от ненужните играчи.Първите май ще са Нани и Заха.В няколко сайта чета,че Интер искат размяна Чичарито за Гуарин дано това да не става,че в крайна сметка Кавани може да дойде при нас

  • Аватар на RVP_Reus_9
    RVP_Reus_9 1693 27 юли 2014 [17:56] #110

    До коментар [#107] от valdes021:

    Ех изпревари ме с новината за Артуро. Извинявам се, че я повтарям, но не видях.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [17:55] #109

    Хумелс май ще ни избяга

    Барселона е на път отново да взриви трансферния пазар. Според испанския вестник "Спорт" каталунците са си осигурили подписа на Матс Хумелс от Борусия Дортмунд.

    В няколко спортни магазина в Барселона вече се продават фланелки на "блаугранас" с името на Хумелс на гърба и №5. Както е известно, с него играеше отказалия се от футбола Карлес Пуйол.
    Практиката показва, че трансферът на Хумелс на стадион "Ноу Камп" изглежда сигурен. Още преди да стане официално, че Луис Суарес преминава в Барса, а Хамес Родригес в Реал Мадрид, техни фланелки заляха спортните магазини в Испания, припомня изданието.
    Хумелс беше един от най-добрите футболисти на завършилото световното първенство по футбол в

    Бразилия. Той грабна световната купа с Германия, а по пътя към трофея вкара два гола с глава - срещу Португалия и Франция.

    Макар да изпитваше болки в коляното и бедрения мускул, Хумелс се представи великолепно не само в защита, но и при статични положения.
    Това веднага предизвика интереса на Барселона и Манчестър Юнайтед, които бяха готови да го купят на всяка цена.

    В английската преса се появи информация, че "червените дяволи" дават 20 милиона евро за бранителя, което предизвика бурния смях на треньора на Борусия Юрген Клоп.
    По всичко личи, че Барса е предложила доста повече пари за национала, който е на път да запълни празнината, оставена от отказалия се от футбола Карлес Пуйол.

  • Аватар на RVP_Reus_9
    RVP_Reus_9 1693 27 юли 2014 [17:53] #108

    До коментар [#104] от Uigtfri:

    За победа в редовното-3 т.
    загуба-0 т.
    победа с дузпи-2 т.
    загуба с дузпи-1 т.

    Който събере повече точки би трябвало да е. По-нататък не знам. Ето добри новини:

    Днес агентите и представителите на Артуро Видал ще проведат среща с ръководители на Манчестър Юнайтед по повод трансфер на играча по посока Манчестър.

    Двете страни ще обсъдят интереса на "червените дяволи" към чилийския национал. Юнайтед ще се опита да примами футболиста с доста добро финансово предложение. Англичаните дават седмична заплата в размер на 250 000 паунда на седмица.

    Юнайтед ще плати за правата на играча сумата от 40 милиона паунда.

    Ювентус първоначално не искаше да трансферира играча, но дали сега финансовите условия няма да накарат ръководителите на "старата госпожа" да пуснат Видал в Англия.

    И другата:

    Полузащитникът на Реал Мадрид Анхел Ди Мария, чиито преход в Пари Сен Жермен все още се намира на границата на срива, може да приеме предложението на Манчестър Юнайтед, твърди Daily Star в ексклузивен материал. Както е известно, снощи AS и Marca излязоха с материали, в които се твърдеше, че аржентинският национал е близо до това да премине под наем във френския гранд. Очаква се, че сделката ще се осъществи в първите дни на новата седмица.

    Британският Daily Star обаче твърди, че Юнайтед не е загубил надежда да подпише с 26-годишния Ди Мария, за когото предлага 57 милиона евро, които ще бъдат заплатени веднага, а не както ПСЖ ще получат играча под наем, а през следващата година ще закупят трансфера.

    Освен това, Юнайтед предлага на Анхел заплата от 10 милиона евро на година, докато предложението на парижани е по-малко с около един милион евро.


    И още една:

    Най-реален вариант за продължаване на кариерата за защитника на Асренал Томас Вермален остава Манчестър Юнайтед, твърди авторитетният сайт за футболни новини Goal.com. по данни на изданието, в Манчестър Юнайтед са уверени, че трансферът ще се състои, независимо от интереса към Вермален от страна на Барселона.

    Отбелязва се, че манчестърския клуб предстои да се договори за прехода с Арсенал.


    Също и Руди Гарсия е казал, че ще се ЗАМИСЛЯТ да ни продадат Строотман единствено срещу 100 милиона. Тоя е луд. Не се засужава.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [17:51] #107

    Днес агентите и представителите на Артуро Видал ще проведат среща с ръководители на Манчестър Юнайтед по повод трансфер на играча по посока Манчестър.

    Двете страни ще обсъдят интереса на "червените дяволи" към чилийския национал. Юнайтед ще се опита да примами футболиста с доста добро финансово предложение. Англичаните дават седмична заплата в размер на 250 000 паунда на седмица.

    Юнайтед ще плати за правата на играча сумата от 40 милиона паунда.

    Ювентус първоначално не искаше да трансферира играча, но дали сега финансовите условия няма да накарат ръководителите на "старата госпожа" да пуснат Видал в Англия.

  • Аватар на Uigtfri
    Uigtfri   27 юли 2014 [17:45] #106

    Ааааа! Сега видях точно как е формата на тоя турнир. Значи за победа се дават 3 точки, за победа с дузпи - 2, за загуба с дузпи - 1 точка и за загуба (в редовното време) - 0. Обаче ми е странно защо в International Champions Cup 2014 - Wikipedia класирането е следното:
    ------------ М В Д Точки
    Юнайтед 1 3 2 / 3
    Интер М. 1 1 1 / 1
    Реал (М) 1 1 1 / 1
    ACРома 1 2 3 / 0
    вместо:
    ------------ М В Д Точки
    Юнайтед 1 3 2 / 3
    Интер М. 1 1 1 / 2
    Реал (М) 1 1 1 / 1
    ACРома 1 2 3 / 0
    ако следваме регламента, разбира се. Уж при победа с дузпи се дават 2 точки, а тук Интер и Реал Мадрид са ги сложили с 1, вместо Интер с 2.

    van4uman, първо - казах, че не съм ти искал мнението и второ - дори и при победа над Интер няма да сме 1-ви, защото ако Реал Мадрид победят Рома, ще станат с 4 точки, а ние с 6 и ще имат още шансове.

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [16:51] #105

    Бием ли интер играем с първия от другата група . Тоест това е финал !

  • Аватар на Uigtfri
    Uigtfri   27 юли 2014 [16:41] #104

    Някой може ли да ми каже формата на International Champions Cup?! В смисъл такъв, че Манчестър Юнайтед, за да завърши първи и да се класира на финала какво трябва да спечели - да има най-много победи от трите тима в групата (Рома, Интер и Реал Мадрид) или да събере най-много точки, както е на Световно и Европейско (за успех - 3 точки, за равен - 1)? Защото вчера Интер победи Реал с дузпи, а за да има дузпи, трябва да завършат наравно, но в елиминационна фаза (в случая на финала, защото в този турнир няма полуфинал, доколкото знам). Но вчера, както всички видяхме, при Х в редовното време, впоследствие се изпълняват 11-метрови наказателни удари. Та за туй и питам дали пък отборът, който запише най-много победи, той се класира на финала, а не който има най-много точки?

    П.с. не желая отговор от оня парцал "van4uman". Мерси предварително, ако някой друг знае нещо относно регламента на турнира.

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [16:23] #103

    Хах ей не си прави ма явно и ван гал оспорваш леле какви глупави хора има на тоя свят ! Да те кагава нани йънг смолинг еранндер да не изреждам още са младоци и не могат да играят нали хаха много си смешен ей не си прави и си ми много смешен даже те публикувам в страницата си хората( на по 20 30 ) не дечко като теб се смеят на твоите глупости и на още няколко човека бегай няма да се занимавам с хора недорасли!

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [15:51] #102

    До коментар [#100] от van4uman:

    На полувремето направи 10 смени, а Рома пуснаха по-добрите си играчи през второто полувреме. И това ли ще оспорваш? ОЛИГОФРЕН АЕ НАПУСКАЙ...

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [15:49] #101

    Някои от нашите пасове бяха провал и ние не създавахме достатъчно положения,

    Май ми се струва че вече го казвах това хаха ! Няма какво да си говорим явно отново съм прав ! Пожелавам ви за напред да разсъждавате върху играта по - добре !

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [15:44] #100

    "Победихме, но не се представихме на ниво. Играта през втората част не ми хареса. Загубихме тотално контрол над топката. Головете обаче бяха фантастични. Дузпа за Рома нямаше. Не може да даваш наказателен удар, когато топката уцели рамото на играч, изстреляна от два метра", добави Ван Гаал.

    Нямам какво да се каже ясно и точно и треньора го каза !!

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [15:26] #99

    До коментар [#98] от darkway:

    Така е аз искам Ди Мария но ако вземем НЕНУЖНИЯТ Кавани те ПСЖ ще могат да го вземат но дано само спекулаций.

  • Аватар на darkway
    darkway 714 27 юли 2014 [13:58] #98

    До коментар [#96] от TheGame_93:

    Ако не искаме да им купим Кавани от ПСЖ няма как да купят Ди Мария... Не знам каква трансферна сума му искат на Кавани, но ако е от сорта на 50 млн едва ли ще иска друг на пазара да го купи освен нас при положение че повечето отбори си взеха нужните футболисти.

  • Аватар на CFC_Forever
    CFC_Forever   27 юли 2014 [13:10] #97

    До коментар [#96] от TheGame_93:

    Едва ли ЛВГ е толкова тъп да вземе Кавани при наличието на Рууни Перси Чичарито Левбек.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [13:07] #96

    Трансферът на полузащитника Анхел Ди Мария в Пари Сен Жермен може и да не се осъществи, съобщава Football Espana. Има две основни пречки за сделката – едната са високите финансови изисквания на аржентинския национал, а другата е високата му трансферна цена. Реал (Мадрид) иска да получи за Ди Мария 60 млн. евро, докато френските шампиони не могат да платят такава сума, защото ще нарушат правилата за финансовия феърплей. Като решение на този проблем ПСЖ обмисля продажбата на Единсон Кавани, към който интерес проявява Манчестър Юнайтед.

    Май сами ще си изпуснем Ди Мария закакво ни е Кавани да зимат Ди Мария имаме си нападатели ще хвърлим 60 млн. за нищо дано не направят тази грешка а да взимат Ди Мария да не спят.........................

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [12:53] #95

    NIKE са ги направили"

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [12:43] #94

    До коментар [#93] от luis_nani17:

    Добри спрямо миналите няколко години все пак са ги направили хуваби като за последно.*

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   27 юли 2014 [12:07] #93

    Пичове незнам за вас ама за мене екипите са мн добри и тая годин...особено белите с които вчера играхме сумати много ме кефят!!

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [01:41] #92

    До коментар [#91] от valdes021:

    Прав си, но вече ми дойде до гуша от това реване и не се стърпях. Барем вдене нещо от всичко изписано по темата, но ме съмнява. Ние пък чакаме сега с нетърпение следващата проверка.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [01:34] #91

    До коментар [#90] от Salient:

    Не си хаби да му обясняваш и да му пишеш

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [01:32] #90

    До коментар [#87] от van4uman:

    Абе човек, ти Юнайтед при САФ гледал ли си?!? Имаш ли представа колко мача сме печелели по такъв начин, особено последните 2 години при него?!?

    Това е едва втората шибана КОНТРОЛА от началото на подготовката... Не виждаш ли, че Ван Гаал е начело на отбора от 10 дена и въпреки това направи повече от лузъра Мойс за цял сезон?!?!? Не разбираш ли, че ИМАМЕ НОВ МЕНИДЖЪР, КОЙТО ТРЯБВА ДА ВИДИ КАК ИГРАЯТ ВСИЧКИ ИГРАЧИ СПОРЕД НЕГОВИТЕ ВИЖДАНИЯ преди да тръгне да гони някои или да привлича други?!? Не виждаш ли, че пуска и различни юноши да покажат качествата си?!?! Не осъзнаваш ли, че условията на игра са подобни на тези в Бразилия по време на Мондиала?!? И да не ти харесва играта поне разбери ЗА КАКВО СЕ ПРАВИ ПОДГОТОВКА ПРЕДИ ШИБАНИЯ СЕЗОН - ЗА ДА СЕ НАВЛЕЗЕ В КОНДИЦИЯ, ДА СЕ НАПИПА ПОДХОДЯЩ РИТЪМ, ДА СЕ ИЗПРОБВАТ РАЗЛИЧНИ СХЕМИ И ДА СЕ ПРОВЕРИ МОМЕНТНОТО НИВО НА ИГРАЧИТЕ. ИГРАТА ТЕПЪРВА ЩЕ СЕ ПОДОБРЯВА. Така че или дай някаква конструктивна критика (при това нещо различно от харчене на поразия), или престани да мрънкаш сякаш 100% изпадаме в Чемпиъншип, ако не се направи нещо.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [01:29] #89

    До коментар [#86] от emotioN_GGMU:

    Напълно си прав

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [01:22] #88

    Само ще кажа че реал имат за 10 минути 5 удара и 1 гол ! И играят с резервите така че не ми се оправдавайте с резерви ! С тях вече ще си проличи кой играе по добре като не вярвате !

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [01:17] #87

    До коментар [#85] от valdes021:

    E ясно написано отново се гледа резултат просто ми е ясно колко разбираш! Няма да го повтарям пак НЕ МЕ ЕБЕ РЕЗУЛТАТА А ИГРАТА ! Тва че вие сте интересувате от резултата е друг въпрос с играта идва и резултата . Първото до 20 минута много зле след това играхме много силно но цяло второ полувреме ни няма никави и до какво се свежда че сме играли 25 минути цял мач !

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [01:16] #86

    До коментар [#85] от valdes021:

    Няма смисъл, все едно обясняваш на стената. Ясно се вижда, че е някой без живот и клепте пред компютъра по цял ден за да хейтва. Просто не му се връзвайте на коментарите и не го отразявайте. Ще му омръзне и сам ще спре да пише.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [01:11] #85

    До коментар [#82] от van4uman:

    Ти кво искаш да направи за 10 дни ЛВГ да размята вълшебна пръчка и играчите да не дават топката на противника и да бият по 20-30:0.Помисли малко преди да критикуваш,много е лесно да критикуваш от страни я поеми някой отбор и да те видим как ще се справиш

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [01:11] #84

    Много добро първо полувреме, да не кажа перфектно изиграно и доста по слабо второ. Шоу за цяло полувреме само с 1 пробив, което не е нормално. Кагава и Лингард се включиха добре. Нани го нямаше никакъв, Чичарито според мен също игра слабо, а за играта на Смолинг и на двамата Кийн няма какво да се коментира. На Кийн може да им се прости за по-слабата игра, но Смолинг натрупа доста мачове и според мен не отговаря на стандарта за защитник на МЮ. Мата, Рууни и Ерера с перфектна игра. ВСЕ ПАК АЗ НЕ СЪМ ТОЗИ, КОЙТО ДА ДАВА ОЦЕНКА НА ИГРАЧИТЕ, НЕ ХЕЙТВАЙТЕ ПРОСТО ИЗКАЗВАМ МНЕНИЕ! НИТО СЕ МИСЛЯ ЗА СПЕЦИАЛИСТ, НИТО ЗА ФУТБОЛИСТ ОТ КЛАСАТА НА НЯКОЙ ОТ ЮНАЙТЕД!

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [01:06] #83

    До коментар [#80] от TheGame_93:

    Еми нормално е като водиш с 3:0 и като видиш кои играчи влизат и кои излизат. Да не играем добре през второто и да има леко отпускане

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [01:06] #82

    Леле мале казвам истината питайте всеки един който е гледал мача и е гледал играта не резултата ма вие сте много заблудени не всички ма 3 4 има които са деца явно или мозака им е колкото на петле! Никой тук не може да ми каже един показател по който да сме ги били ако изключим резултата ! Аз съм фен на ман и винаги съм се стремял да не съм заблуден от резултата поради факта че съм червен дявол но повечето фенове са много заблудени точно от това - Повечето сте така щом бием играем по добре ако паднем или не сме играли добре или някакви оправдания !

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [01:05] #81

    До коментар [#79] от emotioN_GGMU:

    Абсолютно съгласен! Иначе се получи добра проверка. Като за 10 дена начело Ван Гаал ми направи добро впечатление в тези 2 мача. До първия кръг в ПЛ мисля, че играта ще се подобри доста.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [01:03] #80

    2-то полувреме бяхме трагедия ама като видиш с какви играчи бяхме нормално все пак 1 полувреме играме супер Йънг Нани трябва дасе махнат и да се наложат Янузай и Заха.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [01:00] #79

    До коментар [#78] от Salient:

    И аз съм на това мнение, мисля, че дистанцията беше много малка, а и ръката е в естествено положение.

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [00:56] #78

    Абе не съм сигурен, че това беше дузпа, ама карай.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [00:55] #77

    До коментар [#73] от van4uman:

    Абе паляк ти правиш разлика играчите които играят сега и които играха през първото полувреме.Айде върви се скрий в някоя дупка и не се показвай повече,че взимаш да дразниш и то доста сериозно

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [00:55] #76

    До коментар [#73] от van4uman:

    Дано до мача с Интер теб те няма!

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [00:55] #75

    До коментар [#74] от manutd_forlife:

    хехе Тия ще ни бият накрая бе ! А вие играли сме добре

  • Аватар на manutd_forlife
    manutd_forlife 452 27 юли 2014 [00:54] #74

    До коментар [#69] от van4uman:

    Ако трябва да съм честен не виждам играчите да си дават толкова много зор... Най-вече младите, за да впечатлят ЛВГ. Предвид, че това са приятелски и всички чухме как Гаал не е доволен, хем от часа на мача, хем че за всеки мач трябва да се пътува до нов град не трябва да ги гледаме чак толкова на сериозно. За мен юнайтед играха 10 минути и вкараха 3 гола. Няма нужда да търсят повече. Аз съм доволен като втори мач и също като се сетиш какво беше положението миналата година по това време.

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [00:53] #73

    Абе пич ти мача гледаш ли бе ти не виждаш ли че ни смазват бе мале абе вие сте баси заблудените от тия резултати ! То удари то греди ние един точен пас нямаме ще ми говори че играем добе смешен! Аре кажи ми че е обратното като не е така ! Дано имаме подобрение с интер !

  • Аватар на forgo77en
    forgo77en   27 юли 2014 [00:51] #72

    До коментар [#69] от van4uman:

    А ти какво искаш с капитан SMALLING и нападател W.Keane + схема 5-3-2. И тоя вратар е OMG !

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [00:51] #71

    До коментар [#66] от emotioN_GGMU:

    Дразнещо е всеки път един и същи индивид да мрънка,че не играем добре или че не купуваме играчите които той иска.Такива индивиди не са фенове на даден отбор на който се представят. Много е лесно да си направиш фалшив профил и да хейтваш отбор който не харесваш

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [00:50] #70

    До коментар [#69] от van4uman:

    Искаш ли да вземем и Пиянич. 100-150 милиона искат Рома да ги даваме ли?

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [00:47] #69

    Абе мислете каквото искате 15 удара на 4 аз говоря за играта не гледам за резултата а ние не играем добре

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [00:46] #68

    До коментар [#63] от emotioN_GGMU:

    20-30 някъде. Толкова са много, че не мога да ги преброя. По чудо не падаме с 5 гола.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [00:46] #67

    До коментар [#61] от van4uman:

    Ако мислиш,че ще сте се справиш по добре върви и замени ЛВГ? До тогава стига мрънка,че ни писна вече от теб

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [00:46] #66

    Ще помоля феновете на МЮ да не забелязват отрепката van4uman! Не е фен на Юнайтед, тук е за да дразни!

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [00:45] #65

    15 удара за рома 4 за ман недей да ми говорите за резултат

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [00:44] #64

    До коментар [#62] от Salient:

    Така е :X

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [00:44] #63

    Пиянич със супер гол. А те имат ли удар, освен този на Пиянич?

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [00:43] #62

    WTF... Това беше супер тъпо позициониране на вратаря.

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [00:43] #61

    Като гледам ни размазаха а пък вие си гледайте резултата

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [00:36] #60

    30 минути удар нямаме ??

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [00:20] #59

    www.vipboxeu.co/football/...nline.html ДОБРО КАЧЕСТВО

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [00:15] #58

    До коментар [#57] от Salient:

    Сигурно така ще стане.Но ще видим.

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [00:14] #57

    До коментар [#55] от TheGame_93:

    Най-много да си върже гащите с по-добър договор на гърба на Юнайтед.

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [00:12] #56

    До коментар [#51] от van4uman:

    Пусни си контролите от миналото лято и ги сравни с двата мача от тазгодишното турне. Разликата е, че има ИДЕЯ в играта на футболистите. Ван Гаал само ще надгражда над визията, която налага.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [00:12] #55

    Пичове не знам доколко е вярно това но пишело в италянските медий че от Юве са ни дали срок в който да платим исканите за Видал пари дали все пак няма да го вземем как мислите аз лично не се надявам но не се знае. И Ерера оставаше в Атлетик да играе в шл ама го взехме.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [00:11] #54

    Чудя се за какво ни е играч в центъра при наличието на Кагава, Мата, Карик, Флетчър, Ерера, дори и Андерсон имаме...

  • Аватар на Vaskovas
    Vaskovas 130 27 юли 2014 [00:08] #53

    До коментар [#51] от van4uman:

    Абе невиждате ли че тоя се ебава тука Гледай си Челсито и се махай от тука

  • Аватар на di_stef
    di_stef 676 27 юли 2014 [00:06] #52
  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 27 юли 2014 [00:06] #51

    прави си, с тея резултати ще си помислят че ираят много добре и като почне първенството да не го издухаме ! Ако искате ще ви дам блога си да видите колко такива коментари има ! Но няма да пиша повече то ще наспъпи момента в който да проличи дали играем ТОЛКОВА ДОБРЕ КОЛКОТО КАЗВАТЕ

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   27 юли 2014 [00:06] #50

    До коментар [#39] от van4uman:

    Специално за тебе в английските медий пише че Ван Гаал взима 5 играча до края на трансф прозорец също се очаква да има напускащи след турнето колкото до трансферите споменават се тези на Видал(няма как да стане но ще видим май наще са предложили повече пари)Блинд Де Врай Куадрадо и Кавани повече се надявам на Ди Мария.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 27 юли 2014 [00:05] #49

    До коментар [#39] от van4uman:

    Ти какво искаш повече от играта? Има двойни подавания има добра игра по фланговете, има хубави удари от дистанция, има супер добри дълги подавания... ТИ СИ НАЙ-ТЪПИЯ ФУТБОЛЕН ФЕН В ИСТОРИЯТА 100% СЪМ СИГУРЕН И ГРАМ ПОНЯТИЕ СИ НЯМАШ ОТ ФУТБОЛ ОЛИГОФРЕН!

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   27 юли 2014 [00:04] #48

    Само да кажа че Пуул паднаха от Рома 1:0 само преди 3 дена!

  • Аватар на Salient
    Salient 790 27 юли 2014 [00:03] #47

    До коментар [#39] от van4uman:

    Човек, имам чувството, че дори хипотетично да вземем Ди Мария, Видал, Ройс, Хумелс и почти всеки, с когото ни свързаха, пак ще намериш някакви кусури... Цял сезон барабар с подготовката преди него се нагледаме на най-умрелия футбол, който Юнайтед е играл. Това сега може да са контроли, но явно си личи визията на Ван Гаал. Та вместо да цепиш постоянно негативизми, вземи се порадвай малко на изящните изпълнения на Рууни и Мата.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [00:01] #46

    Това беше до van4uman.Съжалявам TheGame_93

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 27 юли 2014 [00:00] #45

    До коментар [#42] от TheGame_93:

    Добре има доста време до краят на трансферният прозорец.ЛВГ си знае работата,стига мрънка.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 26 юли 2014 [23:59] #44

    До коментар [#41] от djzt:

    ЕВАЛА! Аз съм сигурен, че не е фен на футбола, а на парите.. Само мрънка да се харчат пари за играчи..

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   26 юли 2014 [23:59] #43

    До коментар [#39] от van4uman:

    Чакай малко бе приятел...нали казваше че не ни е мерило ЛА Галакси и че ще падаме от Рома,Интер,Реал...какво стана???3:0 водим на полувреме срещу Рома на тебе пък сега играта не ти харесва??Еми незнам кво да ти кажа!!..

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   26 юли 2014 [23:57] #42

    До коментар [#34] от van4uman:

    Гледайте играта ? еми гледаме я отбора играе добре личи си че трябва 1 халф като видал до Ерера Ван Перси да играе на мястото на Левбек и може би 1 защитник Де Врай но според мен ще да 2 и Вермаелен сигурно ще вземем.

  • Аватар на djzt
    djzt 748 26 юли 2014 [23:56] #41

    До коментар [#34] от van4uman:

    Вземи млъкни е досадник ,аз като фен на Реал - един от най-красиво играещите отбори съм изключително впечатлен от Юнайтед , просто наслада за окото.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 26 юли 2014 [23:56] #40

    Доста добра игра през първото полувреме.Надявам се Чичарито да влече през второто.

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 26 юли 2014 [23:56] #39

    Е като за 3 положения е добре ! Със сигурност има подобрение в играта но ......

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 26 юли 2014 [23:54] #38

    3:0 ТОВА Е МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД! Въпреки, че е контрола съм много впечатлен от футбола който показват МЮ, дано да е така и през сезона!

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   26 юли 2014 [23:53] #37

    Рууний айде 3:0!

  • Аватар на Salient
    Salient 790 26 юли 2014 [23:50] #36

    Пичове, в тези два мача до момента видях повече футбол от целия минал сезон.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 26 юли 2014 [23:50] #35

    Надявам се van4uman да гледа мача.

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 26 юли 2014 [23:50] #34

    Леле абе хора 2 на 0 хубаво вкарахме но ние не играем добре ! Не знам кой какво гледа но имахме само 3 положения за цяло първо полувреме ! Не гледайте резултата гледайте играта!

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   26 юли 2014 [23:48] #33

    Айде Мата 2:0 добре овладя топката.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 26 юли 2014 [23:47] #32

    Рунннии и Мата 2:0 доста добре играем

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 26 юли 2014 [23:47] #31

    Асистенция на Рууни и гол на Мата!

  • Аватар на djzt
    djzt 748 26 юли 2014 [23:46] #30

    Пасът извънземен , завършека класен. Още един път , Руни капитан !

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   26 юли 2014 [23:46] #29

    Супер гол на Рунката!

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 26 юли 2014 [23:44] #28

    Рууни със страхотен гол!

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   26 юли 2014 [22:22] #27

    Наистина е странен избор Клев да е капитан.За мен Рууни трябва да е капитан през сезона а когато той примерно не играе да са Карик или Флетчър.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 26 юли 2014 [22:16] #26

    Това е състава за мача с Рома

    Johnstone; Jones, Evans, Blackett; Valencia, Cleverley (c), Herrera, James, Welbeck; Mata, Rooney

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 26 юли 2014 [22:12] #25

    Днес клевърли е капитан ! Доста странен избор !

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   26 юли 2014 [21:04] #24

    До коментар [#23] от valdes021:

    Ем за 60 млн можем да вземем Хумелс 30-35 млн и Де Врай за 10 млн. за останалите 15 можем да вземе примерно Блинд едва ли ще ни искат повече до колкото четох искат 12 млн. паунда което е в евро е към 15 .

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 26 юли 2014 [20:57] #23

    До коментар [#22] от TheGame_93:

    Вместо тия 60 милиона да ги даваме за Кавани може да ги дадем за 2-3 централни защитника или за Ди Мария или някое друго крило

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   26 юли 2014 [20:55] #22

    До коментар [#21] от valdes021:

    Изобщо не ни трябва Арда Тюрбан колкото до Кавани НАПЪЛНО ИЗЛИШЕН трансфер вместо да дадем 60 млн. за Ди Мария ние зимаме тоя добър нападател е но закакво ни е ? имаме си Перси Рунката Ернандес Левбек вместо да дадеме пари за Видал който ни е нужен ни даваме 35млн. ем нормално е да не го продадът за Хумелс даваме 20 той струва поне 30млн. и 1 път ще извадим голяма сума пари и то точно за НЕНУЖЕН играч просто нямам думи и така сами си изпускаме шанса на Ди Мария ако иска повече пари едва ли ще му даваме по малко от колкото в Псж ни може би заради шл.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 26 юли 2014 [20:47] #21

    Манчестър Юнайтед предложи 19 милиона евро на Атлетико Мадрид за Арда Туран, съобщават английските издания.

    „Червените дяволи“ са готови да включат и Луиш Нани като част от сделката.

    Мениджърът на Манчестър Юнайтед Луис ван Гаал иска да подсили състава си с нов халф и се е спрял именно на Туран.

    Атлетико Мадрид привлече Туран от Галатасарай през 2011 година за сумата от 15 милиона евро.

    Малко е вероятно старши треньорът на Атлетико Мадрид Диего Симеоне да склони да се раздели с Туран.

  • Аватар на djzt
    djzt 748 26 юли 2014 [20:40] #20

    До коментар [#1] от ManUnited20:

    Пич, тоя линк дето си го дал е с мега якото качество...иначе и спортлемон-а е вариант

  • Аватар на Addydas
    Addydas   26 юли 2014 [20:20] #19

    До коментар [#18] от van4uman:

    Просто спри да пишеш, моля те. На никой не му трябват твоите "невероятни" мнения. А и се научи да пишеш

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 26 юли 2014 [19:56] #18

    Бе да взимаме кавани вярно че не ни трябва но ако продължим с селекцията тоест трябва и защитници защо пък не по добре с него отколкото без него . Няма да се учуда вна гал да играе с ерера и руни в средата и пред тях мата или мата и ерера и пред тях руни и напред перси и кавани .

  • Аватар на RVP_Reus_9
    RVP_Reus_9 1693 26 юли 2014 [19:55] #17

    За какво ни е Кавани? ПСЖ какво не са доволни от него, че ще го продават-16 гола в 30 мача при положение, че го използват на фланга. На тях не им трябват нито крила, нито нищо. Имат си Лавеци, Моура, Пасторе, Кавани. Просто трябва да си хвърлят парите някъде и заради това ще ни отмъкнат Ди Мария.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 26 юли 2014 [18:59] #16

    За какво ни е Кавани,къде ще играе?Имаме си РВП,Рууни,Чичарито и Колбек.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 26 юли 2014 [18:47] #15

    До коментар [#12] от luis_nani17:

    А продължения има ли или директно дузпи? И ако вземем Кавани кой няма да играе Рууни или РВП?

  • Аватар на RVP_20
    RVP_20 994 26 юли 2014 [18:46] #14

    Маи ще вземем Кавани както е тръгнало!!!!

  • Аватар на RVP_20
    RVP_20 994 26 юли 2014 [18:44] #13

    Le 10 Sport: Юнайтед спечели битката за голов хищник

    Манчестър Юнайтед е съвсем близо до трансфера на голова машина. Футболистът е свикнал да играе в схема 3-4-1-2, която ще използва новият мениджър на червените дяволи Луис Ван Гаал.

    Именно поради това специалистът отчаяно желае да привлече Единсон Кавани от ПСЖ. Както е известно, уругваецът водеше атаката на Наполи по времето на Валтер Мадзари, който също играеше с тактическа постройка, подобна на тази, използвана от Ван Гаал.

    “Le 10 Sport” съобщава, че на среща с ръководителите на френския шампион Кавани е изявил твърдото си желание да напусне клуба.

    Пари Сен Жермен е готов да се раздели с играча за около 60 милиона евро.

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   26 юли 2014 [18:28] #12

    www.facebook.com/IntChamp...=1&theater Ето една много полезна снимка за Champions Cup!

  • Аватар на Addydas
    Addydas   26 юли 2014 [18:21] #11

    До коментар [#9] от van4uman:

    Дано не, много пари за някакъв недоказан, не мерси

  • Аватар на luis_nani17
    luis_nani17   26 юли 2014 [18:13] #10

    Пичове ако с рома завършим X има ли продължения или просто равен??

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 26 юли 2014 [17:47] #9

    Момчета имам новини добра ман е в напреднала фаза с фиорентина за куадрадо казват че само трябва да се договорим с него за заплатата и е наш! Дано стане

  • Аватар на darkway
    darkway 714 26 юли 2014 [17:30] #8

    До коментар [#2] от TheGame_93:

    Дано не е вярно това за Кавани както казваш и аз предпочитам Ди Мария. Има само един + ако е Кавани пред Ди Мария, резервна опция като централен нападател на РвП. Иначе вземем ли Кавани това означава, че ще играе един вид крило като в ПСЖ за мен лично именно ПСЖ го изхабиха на тази позиция в центъра е най-добър. Другото което е Рууни също може да играе централен нападател, но честно казано зад нападателя е много по добър и действа еднакво добре и в двете фази на играта.
    Според мен стигне ли се до трансфер на Кавани при нас това ще е името в селекцията ни за този трансфер тъй като явно ще отпаднат Видал и Ди Мария, но по добре да вземем това от колкото нищо както направихме миналото лято с Фелайни. GGMU!

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 26 юли 2014 [17:25] #7

    Ами то си пише, че трябва да продадат Пасторе или Лавеци за да вземат Ди Мария, а и Пасторе и Лавеци са добри играчи и ако не се получи с Ди Мария да пробват с един от двамата, но мисля, че Нани също може да играе титуляр този сезон. Играеше добре в малкото мачове на Португалия на световното.

  • Аватар на valdes021
    valdes021 1691 26 юли 2014 [16:55] #6

    Всичко се свежда играчът какво заплата ще получава.Ако е доволен с даваната заплата подписва с клуба,ако ли не търси друг клуб който ще му плаща заплатата.Може би и такъв е случаят с Ди Мария

  • Аватар на van4uman
    van4uman 798 26 юли 2014 [16:43] #5

    Абе тия псж първо трябва да продадат играчи не знам какви са тия глупости които пишат....

  • Аватар на ManUnited20
    ManUnited20   26 юли 2014 [16:15] #4

    Според радио RMC Ди Мария, който все още е във ваканция след участието си на Мондиал 2014, е загубил търпение и е помолил лично президента на ПСЖ Насер Ал-Хелаифи да форсира сделката, в противен случай ще започне преговори с Манчестър Юнайтед.

    Явно ПСЖ са се засилили относно трансфера ако скоро не подпише със ПСЖ явно няма да играе за тях.

  • Аватар на emotioN_GGMU
    emotioN_GGMU 1465 26 юли 2014 [16:09] #3

    Анхел ди Мария вече може да се смята за играч на Пари Сен Жермен, твърди вестник „Марка“. Според информацията трансферът на аржентинеца от Реал Мадрид на „Парк де Пренс“ ще се осъществи до няколко дни.

    Ди Мария вече има предварителен договор с Пари Сен Жермен, който е за срок от 5 години и ще влезе в сила, когато двата клуба финализират сделката.

    Френският шампион ще плати на Реал Мадрид 65 милиона евро.

    Преди това ПСЖ ще трябва да продаде Есекиел Лавеци и Хавиер Пасторе, за да не наруши правилата на „Финансовия феърплей“, тъй като след това ще подлежи на сериозно наказание на УЕФА.

    26-годишният футболист ще получава по 8 милиона евро на година във френския гранд.

    Продажбата на Ди Мария ще бъде своеобразен рекорд за Реал Мадрид. „Белия балет“ получи 50 милиона евро за Месут Йозил през миналото лято от Арсенал.

  • Аватар на TheGame_93
    TheGame_93   26 юли 2014 [15:09] #2

    Кавани на крачка от Ман Юнайтед !

    Нападателят на ПСЖ Едисон Кавани почти сигурно ще напусне тима. Ясен знак за това бе фактът, че той не замина с тима за предсезонната подготовка в Хонконг. Очаква се Кавани да заиграе в Манчестър Юнайтед.

    Парите от неговия трансфер ще бъдат дадени за халфа на Реал Мадрид Анхел Ди Мария, тъй като не трябва да се нарушава финансовия феърплей. През миналия сезон Кавани отбеляза 16 гола в 30 мача от френската Лига 1.

    Дано това не е вярно защото си имаме Рууни Перси Ернандес и дървото Уелбек по добре дадеме 60 млн. за Ди Мария.

  • Аватар на ManUnited20
    ManUnited20   26 юли 2014 [14:51] #1

    Ето линк за мача довечера: www.coolsport.se/mutv.html (няколко пъти го отворете ако не стане от първия)